skip to Main Content

BODYPUMP®: er en utholdende styrketrening som styrker hele kroppen. I løpet av timen tar vi for oss alle de store muskelgruppene med hjelp av øvelser som knebøy, press, løft m.m. Vi bruker stang  og vekter. Denne timen vil hjelpe deg å nå den formen du ønsker.

Fordeler med pump/sprint
2 fluer i en smekk, styrke og kondisjon
– Bodypump er den ultimate treningsøkten for utholdende styrketrening
– Vi trener de største muskelgruppene, med mange repetisjoner
– Det å bygge muskelmasse gir deg langsiktige fordeler

SPRINT:
30 min høy intensitet intervall trening.
Løypa varer alltid i 30 min, men hver tredje måned endres sanger og oppsett av løypa.
Hver sang er delt opp i bolker med høy puls og hvile.


Fordeler med SPRINT:

– Økt muskelmasse og fettforbrenning
– Raske resultater, forbedre kondisjon og utholdenhet
– høy etterbrenning, forbrenner i 48 timer etter endt økt
– Varer kun 30 min, det klarer vi å presse inn i en hektisk hverdag
– Gir økt mental styrke og evne til å utfordre seg selv

IMG_5951
IMG_5922
IMG_6048
IMG_5872

BODYSTEP®: er en ernergisk step trening. 60 minutt energigivende trening som gjør at du føler deg frigjort og levende. Ved hjelp av step og enkle øvelser får du bedre kondisjon, styrke og koordinasjon. Intensiv time med god musikk, som kombinerer kondisjon og styrke.

ZUMBA®: 60 minutt med en reise gjennom ulike latinamerikanske dansearter og dans fra popverdenen. Bedre kondisjon og “hofte- moves”. Bevegelser og trinn er fra kjente danseformer som cumbia, salsa, samba, merengue og reggaton. Den inneholder også klassiske bevegelser fra aerobic og fitness. Treningsformen passer for alle, uansett alder og kropssform. Fengende og variert musikk gjør dette til en time der du «glemmer» at du trener og humøret og festfølelsen er på topp.

Bodybalance er en time som består av 80% yoga, 10% tai chi og 10% pilates. Man trener i hovedsak bevegelighet, balanse og kjerne-muskulatur. I en stresset hverdag får man et pusterom hvor man kan sende blikket innover i kroppen og fokusere på pust og tilstedeværelse. Man er aktiv de første 45 minuttene, mens de 10 siste minuttene har man en avspenningsdel hvor man ligger på gulvet og vender tankene og blikket innover til fantastisk musikk. Namaste.

TRX®:  45 minuttslyngetrening som bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. Brukes av personlige trenere og fysioterapeuter verden over. Men’s Health kårer TRX til årets beste treningsverktøy. TRX bruker din gravitasjon og din egen kroppsvekt for å skape motstand og gir deg muligheten til å justere vanskelighetsgraden, uansett fysisk form og egne målsetninger.

RPM Spinning: Er en 45 minutters gruppetime hvor du kontrollerer intensiteten selv på sykkelen. Med god musikk, tar instruktøren deg på en løype med fjellklatring, sprint og flatt terreng. Du styrer din egen motstand og hastighet, slik at du kan bygge opp treningsnivået over tid. Forbrenner opptil 675 kcal på en time!

Fordeler med RPM:
– Ferdig trent før 07.00.
– Morsom måte å forbrenne mange kalorier på
– Passer for alle, siden du selv kontrollerer intensiteten på treningen.
– Du presser deg selv for å øke din personlige ytelse
– Vi sykler i sammen, bli motivert av gruppens energi
– Det er en reise, ikke et løp:)

STYRKE/STRIKK
60 min styrketrening hvor vi trener de største muskelgruppene.
Vi bruker kroppsvekt,miniband og eventuelt løse vekter (ved behov for mer motstand.)
Her er det lite pauser, så itillegg til styrke trener vi også utholdenhet.
Øvelsene varierer, etter ca 8 uker bytter vi ut en del av øvelsene og  presser kroppen vår med nye utfordringer.

Fordeler med styrke med strikk:
– Strikkene har ulik motstand, timen passer dermed for alle.
– Strikkene gir naturlig flytende bevegelser som følger hele styrkekurven i muskulaturen.
– De gir mest motstand der muskelen er sterkest.
– Trening med strikk har stor effekt på eksplosiv styrke.
– Varierende øvelser med fokus på ulike muskelgrupper.

IMG_5883
IMG_5999
IMG_5890
IMG_5959
Back To Top